Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 544
Loading...

2 год Тема 6. Основні положення маркетингу 1. Визначення маркетингу. його зміст. 2. Основні поняття і суб’єкти. 3. Принципи завдання й функції маркетингу. 4. Основні інструменти маркетингу: якість продукції, асортимент, ціна, доставка, розповсюдження, комунікації, послуги, упаковка Самостійна робота 2 год 1. Маркетинговий комплекс та його складові.2. Маркетингові дослідження

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60