Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 544
Loading...

Тема 4. Товарна політика маркетингу 1.Сутність поняття „новий продукт”. Три рівні створення товару (товар за задумом, у реальному виконання, товар з підкріпленням 2. Алгоритм планування нової продукції та характеристика його основних етапів: Прогноз розвитку ринку і експортна програма підприємства. Прогноз ринку товарів індивідуального споживання. 2 год Самостійне вивчення: Товарний асортимент і товарна номенклатура

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60