Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 544
Loading...

Тема 4. Товарна політика маркетингу 1.Сутність маркетингової товарної політики її структура. Маркетингова концепція товару 2. Концепція життєвого циклу продукції та характеристика його основних етапів. Маркетингової дії на різних етапах життєвого циклу продукції. Можливі варіанти кривих життєвого циклу продукції 2 год Самостійне вивчення: : Головні атрибути товару: користь від нього, властивості, унікальність, популярність, імідж, якість, фабрична марка, умови поставки ремонто – при

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60