Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 544
Loading...

Тема 2. Система і характеристики маркетингу та основ зовнішньоекономічних відносин 1. Суть та основні завдання управління маркетингом. Аналіз ринкових можливостей фірми. 2.. Сегментація(покупці виробничого і індивідуального призначення), за ознаками: географічними, психографічними, демографічними) та відбір цільових ринків 3.Розробка комплексу маркетингу та реалізація маркетингових заходів 4 год. Самостійне вивчення: Використання відповідного маркетингу залежно від попиту

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60