Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 544
Loading...

2 год Процес управління маркетингом 1. Зміст процесу управління маркетингом. 2. Маркетингова політика товарів. 3. Попит і його форми.. 4. Визначення ємності товарного ринку, сегментація ринку. Самостійна робота 2 год 1. Еволюція маркетингу та основні концепції маркетингу. 2. Основні тенденції розвитку сучасного маркетингу

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60